wtorek, 29 grudnia 2015

Wyzwanie jedenaste - Święta, święta...

 Witamy Was po świętach!
I zgodnie z obietnicą mamy dla Was poświąteczny post i zadanie.



Projekty, jakie pokazywałam Wam w kalendarzu adwentowym
robiłam na bazie papierów North Pole. Wielka paczka została wykorzystana prawie cała.
Prawie, bo zostały może dwie - trzy kartki i trochę resztek. Mam także parę guziczków z kolekcji, klamerki, kawałeczki wstążek. Szkoda, żeby to teraz tak po prostu wyrzucić...

Pewnie Wam także zostało trochę świątecznych papierów,
może jakieś ozdoby, tasiemki, ozdoby...
I pewnie także zastanawiacie się co z tym teraz zrobić?
Wyrzucić? Schować? Oddać?...

Nie wyrzucajcie!
Spróbujcie zrobić coś z tego
ale...  zupełnie nieświątecznego,
 za to twórczego, fajnego, ciekawego, resztkowego!
To jest nasze wyzwanie dla Was!

Ja wykorzystałam ścinki świątecznych papierów North Pole -
obłożyłam nimi kostki z samoprzylepnymi karteczkami

 

...i zrobiłam maleńkie notesiki.









W sklepach rozpoczęła się poświąteczna wyprzedaż - niektóre materiały można teraz kupić po naprawdę atrakcyjnych cenach!
My zapraszamy do Fifi Rifi!


A zatem - zaglądajcie, wybierajcie, kupujcie i twórzcie!
A swoimi pomysłami pochwalcie się tutaj.
Na zdjęcia Waszych nieświątecznych prac ze świątecznych resztek
 czekamy do końca stycznia - najciekawsze nagrodzimy -
przygotowaliśmy bon na 30 zł do wykorzystania w Fifi Rifi!

 A tutaj pochwalcie się swoimi pracami:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz