wtorek, 1 grudnia 2015

Pierwszy grudnia

Dziś otwieramy pierwszą szufladkę w naszym Adwentowym Kalendarzu.


Mamy w niej dla Was malusieńkie świąteczne domki.
Mogą posłużyć jako ozdoby choinkowe, opakowanie prezentu lub jako elementy kalendarza adwentowego.
W internecie znalazłam taki oto  gotowy szablon




 Dopasowałam go wielkością, wydrukowałam, przykleiłam do papieru scrapowego, wycięłam, pozaginałam, posklejałam - i gotowe!
Domki powstają naprawdę szybko. Moje są tyciutkie - 2x2x3 cm, ale szablon możecie sobie dowolnie powiększyć.
Gotowe domki można ozdobić, dodać sznureczek, tasiemkę, klamerkę, numerek na każdy dzień zbliżający nas do świąt...






Do pierwszej adwentowej inspiracji dzisiaj dodatkowo jeszcze niespodzianka!




Wszystkie projekty w Kalendarzu Adwentowym zrobione są na bazie kolekcji

Chcemy zaprosić Was do wspólnej zabawy. Komentujcie, piszcie, a przede wszystkim korzystajcie z naszych inspiracji,  twórzcie swoje prace i przysyłajcie nam ich zdjęcia.
Dla najaktywniejszych uczestników przygotowaliśmy specjalną nagrodę na koniec projektu.

2 komentarze: